فعال‌سازی ثبت «برنامه تولید سال ۱۴۰۵» در سامانه تجارت داخلی

فعال‌سازی ثبت «برنامه تولید سال ۱۴۰۵» در سامانه تجارت داخلی قابل توجه کاربران محترم تجارت داخلی؛ به اطلاع می‌رساند بر اساس مصوبات کمیته ارزی وزارت صمت، امکان ثبت سند برنامه تولید سال ۱۴۰۵ در سامانه جامع تجارت برای واحدهای زیر فعال شده است: واحدهای تولیدی وزارت صمت که براساس فرمول فصل تابستان (ماکزیمم سابقه واردات […]
فعال‌سازی ثبت «برنامه تولید سال ۱۴۰۵» در سامانه تجارت داخلی

فعال‌سازی ثبت «برنامه تولید سال ۱۴۰۵» در سامانه تجارت داخلی

قابل توجه کاربران محترم تجارت داخلی؛

به اطلاع می‌رساند بر اساس مصوبات کمیته ارزی وزارت صمت، امکان ثبت سند برنامه تولید سال ۱۴۰۵ در سامانه جامع تجارت برای واحدهای زیر فعال شده است:
واحدهای تولیدی وزارت صمت که براساس فرمول فصل تابستان (ماکزیمم سابقه واردات دو سال گذشته) مشمول سهمیه نشده‌اند

توجه:
ثبت این سند برای واحدهایی که در تابستان امسال سهمیه تولیدی دریافت کرده‌اند، در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. سهمیه این واحدها در فصل تابستان ۱۴۰۵ به‌صورت خودکار و بر اساس ماکزیمم سابقه واردات دو سال گذشته محاسبه و اعمال خواهد شد.

فرآیند تأیید اسناد ثبت‌شده:
پس از ثبت سند برنامه تولید توسط کاربر، اسناد مذکور در سامانه طی سه مرحله بررسی و تأیید می‌گردد:
▫️ تأیید اولیه توسط ادارات کل استانی
▫️ بررسی و تأیید نهایی توسط دفاتر تخصصی مربوطه
▫️ تخصیص سهمیه توسط معاونت‌های تخصصی ذی‌ربط

نحوه تخصیص سهمیه:
پس از طی مراحل فوق، برای واحدهای مشمول، حداکثر تا ۳۰ درصد ظرفیت مندرج در پروانه بهره‌برداری به عنوان سهمیه ارزی فصل تابستان تعیین و اعمال خواهد شد.

__
انجمن صادرکنندگان استان اصفهان
www.esfahanexport.com